Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών online αποτελεί πια την κύρια μορφή διαφήμισης, έχοντας αφήσει πίσω τα παραδοσιακά μέσα (έντυπο, tv, ραδιόφωνο), αφού η μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού, ενημερώνεται, επηρεάζεται και επιλέγει πια από το διαδίκτυο. Αυτού του είδους η προβολή και προώθηση, ενώ παλιότερα γινόταν επικουρικά, ακόμη και από άτομα που δεν είχαν εξειδικευμένες γνώσεις, σήμερα πια απαιτεί επιστημονική γνώση και χειρισμό. Το Ψηφιακό Marketing αποτελεί πια ένα ξεχωριστό τομέα του Marketing, με τις δικές τους αρχές και τεχνικές, το οποίο διδάσκεται από τα μεγαλύτερα πανεπιστημιακά ιδρύματα παγκοσμίως.
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου πρωτοπορόντας στον τομέα αυτό, δημιούργησε ένα ενδιαφέρον Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Marketingτο οποίο από την πρώτη στιγμή προσέλκυσε μία πληθώρα υποψηφίων φοιτητών με επαγγελματικά ενδιαφέροντα σε όλα τα πεδία του Ψηφιακού Marketing. Η γνωστική εμπειρία των φοιτητών εμπλουτίζεται ακόμα περισσότερο ενσωματώνοντας στο περιεχόμενο των μαθημάτων εκπαιδευτική ύλη, την οποία προσφέρει το Ινστιτούτο Ψηφιακού Marketing (DMI), ο διεθνής επαγγελματικός Οργανισμός, ο οποίος πιστοποιεί τους αποφοίτους/τες του Προγράμματος.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος αποκτούν την ιδιότητα του Certified Digital Marketing Associate, αμέσως μετά την αποφοίτησή τους καιχωρίς περαιτέρω κόστος και εξετάσεις πιστοποίησηςκαι εγγράφονται δια βίου μέλη του Καταλόγου των Certified Professionals του DMI, ο οποίος σήμερα αριθμεί παγκοσμίως 55.000 επαγγελματίες του κλάδου.
Η συμμετοχή των φοιτητών στον Οργανισμό κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος, τους προσφέρει πρόσβαση σε άριστο εξειδικευμένο υλικό podcasts, μελέτες περιπτώσεων, δραστηριοτήτων, σεμιναριακών διαλέξεων, εκπαιδευτικών εργαλειοθηκών, videos, ηλεκτρονικών βιβλίων, άρθρων και παρουσιάσεων, εκπαιδεύοντάς τους στις βέλτιστες πρακτικές του Ψηφιακού Marketing.
Η ανωτέρω γνωστική διαδικασία εμπλουτίζει την ακαδημαϊκή εμπειρία των φοιτητών/τριών με προσόντα και ικανότητες, τα οποία απαιτούνται στο πεδίο του σύγχρονου επαγγελματικού Marketing, ενώ εκ παραλλήλου οι συνέργειες μεταξύ του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου και του Ινστιτούτου DMI δίνουν την δυνατότητα των αποφοίτων του Προγράμματος να εγγραφούν ως πιστοποιημένοι επαγγελματίες – μέλη στο Ινστιτούτο, γεγονός, το οποίο προσφέρει την δυνατότητα πρόσβασης σε περαιτέρω άριστο υλικό με σημαντική συνεισφορά στην συνεχή επαγγελματική τους ανέλιξη και επιτυχία.
Στο πλέον πρόσφατο σεμινάριο του προγράμματος συμμετείχαν εκλεκτοί ομιλητές από τον χώρο του Marketing, όπως ενδεικτικά ο κος Φραγκάκης Δημήτρης, Γενικός Γραμματέας Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), ο Καθ. Νίκος Καλογεράς, International Business School Maastricht, Zuyd University, η κα Αλίκη Ρηγοπούλου, Digital Marketing Manager (global) Unilever, ο κος Robert Cookson, CEO of InsurTech Information Technology, η κα Ξηρουχάκη Έρικα, Director of Corporate Affairs & Communications,Eldorado Gold Corporation και ο κος Yotam Werzansky-Orland, Managing Director, Company KWO Strategy Ltd.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ DMI
Η προσφορά του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στο Ψηφιακό Marketing (MSc) σε συνδυασμό με την άμεση παγκόσμια επαγγελματική πιστοποίηση από τον πλέον διεθνώς έγκυρο φορέα πιστοποίησης DMI των αποφοίτων του, συνιστά για το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου ένα σημαντικό πλεονέκτημα ακαδημαϊκής πρωτοπορίας και κρίσιμη συμβολή στον διακηρυγμένο στόχο του για την δημιουργία και παροχή εφαρμοσμένης γνώσης αιχμής.
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Το Μεταπτυχιακό στο Digital Marketing αποτελεί μέρος της μονάδας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου, μαζί με άλλα 11 μεταπτυχιακά προγράμματα. Αυτά είναι η Δημόσια Διοίκηση, η Διοίκηση Επιχειρήσεων, η Διοίκηση Μονάδων Υγείας, η Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, η Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, η Εκπαιδευτική Ψυχολογία, η Νεότερη & Σύγχρονη Ιστορία, η Ευρωπαϊκή Πολιτική και Διακυβέρνηση, το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο των Επιχειρήσεων, οι Διεθνείς Σχέσεις-Στρατηγική & Ασφάλεια, και τα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία.
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου προσφέρει βεβαίως και προπτυχιακές σπουδές, στις Σχολές Οικονομικών, Διοίκησης και Πληροφορικής, Υγείας, Αρχιτεκτονικής, Μηχανικής και Γεωπεριβαλλοντικών Επιστημών, Νομικής, Κοινωνικών Επιστημών και Ανθρωπιστικών Σπουδών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Περισσότερες πληροφορίες για το MSc in Digital Marketing και τα υπόλοιπα μεταπτυχιακά και προπτυχιακά προγράμματα του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου, μπορεί κανείς να αναζητήσει στο Γραφείο Βόρειας Ελλάδας του Πανεπιστημίου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 80), καλώντας στο τηλέφωνο 2310931673, ή στο email thessaloniki@nup.ac.cy