Silver Effie στηνκατηγορία Best of Europe – Sustained των Effie Awards Europe για την μπύρα ΑΛΦΑ
Η μπύρα ΑΛΦΑ βραβεύθηκε για τη δύναμη της δημιουργικότητας και της συνέπειας που έχει στη στρατηγική της επικοινωνίας, αποσπώντας το SilverEffie Award στην κατηγορία BestofEurope–Sustained. Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας παγκοσμίως. Θεωρούνται συνώνυμο της επιτυχίας, ενώ αποτελούν έμπνευση για τις εξελίξεις στο χώρο του marketing.
Τα ευρωπαϊκά βραβεία αποτελεσματικότητας ΕffieAwardsEurope ανακοινώθηκαν την Κυριακή 01 Δεκεμβρίου σε ψηφιακή τελετή, όπου και απονεμήθηκαν 35 βραβεία σε 26 agencies από 17 χώρες της Ευρώπης. Μετά από την περσυνή διάκριση, της ΑΛΦΑ στα τοπικά Effie, η ανοδική πορεία της συνεχίζεται, αφού κατάφερε να διακριθεί και φέτος, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο κατακτώντας το SilverEuroEffieAward στην κατηγορία SustainedSuccess (Συνεχόμενη Επιτυχία), για τις καμπάνιες από το 2016 έως και το 2020.
Η ΑΛΦΑ κατάφερε για ακόμα μία φορά, μέσα από τις δημιουργικές προσεγγίσεις της SohoSquareAthens, να μαγνητίσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων χτίζοντας ένα μοναδικό brand, όχι μόνο στον τομέα της μπύρας αλλά και στην αγορά συνολικά. Με μια ανάδρομη στις «στιγμές μας» έρχεται στο νου η νύφη κι ο χορευτής πατέρας της, ο γιος με τον πατέρα της λαϊκής αγοράς, το νέο ζευγάρι, ο παππούς κι ο εγγονός, η καλοκαιρινή οικογένεια. Ήρωες όλοι τους μίας στρατηγικής που εκτός από χαμόγελα και δάκρυα, έχει φέρει σημαντικά και μετρήσιμα αποτελέσματα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Πέντε χρόνια τώρα μετατρέπει με συνέπεια μια οικεία μπύρα με προσιτή τιμή, σε μία εμβληματική μάρκα που κάνει όλους τους Έλληνες να νιώθουν περήφανοι που κρατούν μια ΑΛΦΑ.
Αναλογιζόμενοι τον ανταγωνισμό που αντιμετώπισε στο διαγωνισμό, η επιτυχία της ΑΛΦΑ γίνεται ακόμα μεγαλύτερη και κάνει τους πάντες περήφανους. Με την προσθήκη και αυτής της βράβευσης, η μάρκα, επισφραγίζει τη συνέπειά της και την επιθυμία της για δημιουργία, επικεντρώνοντας την στρατηγική της επικοινωνία από το 2016 μέχρι και σήμερα, στην αξία και την δύναμη των αληθινών ανθρώπινων σχέσεων που καθορίζουν και προσδιορίζουν την ύπαρξη της.
Όπως δήλωσε η κα Μυρσίνη Τσουκάκη, Marketing Manager της ΑΛΦΑ:
«Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και η Άλφα έχει λάβει σημαντικές διακρίσεις στη διοργάνωση αυτή. Η φετινή βράβευση επιβεβαιώνει ότι η σημασία των ανθρώπινων δεσμών και η δύναμη της δημιουργικότητας, είναι ο πιο σημαντικός και αποδοτικός συνδυασμός.»
Βασικός μοχλός ανάπτυξης και δημιουργίας αξίας για την ΑΛΦΑ είναι και θα παραμείνει η δύναμη και η ειλικρινής προσέγγιση των αληθινών ανθρώπινων σχέσεων που βρίσκονται πάντοτε στον πυρήνα της και χαρακτηρίζουν την ταυτότητα της.
Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.
Για τα βραβεία πρώτοι είμαστε αλλά τους αγρότες τους ξέχασε ξανά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Οι καλλιεργητές κριθαριού προτιμάνε να το δίνουν στην Βεργίνα γιατί πληρώνει περισσότερο από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Ποιος σας τα ειπε αυτα ; Την καλυτερη πληρωμη εκανε η Αθηναϊκή πανελαδικα. Αν ξεκινησει και τα νεα συμβολαια προβλεπω ακομα περισοτερους αγροτες να συνεργαζονται μαζι της απο το νεο ετος. Δεν λες οχι σε τιμη μεγαλυτερη απο αυτη που εχεις συμφωνησει. Μακαρι να ακολυθησει το παραδειγμα αυτο και η αλλη ζυθοποιία.