του Δημήτρη Κάτσακα
H LidlHellas σε συνεργασία με την We4all εγκαινιάζει την καμπάνια #kaliterosimera, όπου ένα tweet ισοδυναμεί με τη φύτευση ενός νέου δέντρου στα ελληνικά δάση.
Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, η Lidl Ελλάς εγκαινιάζει συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό We4all και παρουσιάζει την πρωτοποριακή περιβαλλοντική καμπάνια #kaliterosimera με στόχο την αποκατάσταση και περιβαλλοντική ανάπτυξη των πυρόπληκτων και γύρω περιοχών.
Δημιουργώντας μια ισχυρή ανθρώπινη αλυσίδα αγάπης για το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς καλεί τους χρήστες του Twitter να ενωθούν για έναν κοινό σκοπό.
Συγκεκριμένα, για κάθε tweet ή retweet με το hashtag #kaliterosimera και mention τη @Lidl_Hellas_ , η εταιρεία δεσμεύεται να φυτέψει ένα νέο δέντρο στα ελληνικά δάση σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό, We4All.
Μέσα από αυτήν την απλή, αλλά επιδραστική ενέργεια η Lidl Ελλάς ανοίγει ένα παράθυρο διαλόγου για το περιβάλλον, ενθαρρύνοντας τους χρήστες του Twitter να συνεισφέρουν έμπρακτα σε ένα #kaliterosimera.
Η συμμετοχή του κοινού αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη φύτευση πολλών, νέων δέντρων που θα προσφέρουν ανάσες οξυγόνου στο περιβάλλον.
Οι δενδροφυτεύσεις πρόκειται να υλοποιηθούν σταδιακά μέχρι τον Ιούνιο του 2022 από τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό We4All.
H καμπάνια #kaliterosimera εντάσσεται σε ένα ευρύ πλαίσιο ενεργειών της Lidl Ελλάς για το περιβάλλον, οι οποίες στοχεύουν στην οικοδόμηση ενός καλύτερου αύριο για όλους εμάς και τις μελλοντικές γενιές.
Η συγκεκριμένη ενέργεια έρχεται να προστεθεί στις δράσεις αναδάσωσης και αποκατάστασης του φυσικού περιβάλλοντος ύψους 500.000€ που είχε ανακοινώσει η Lidl Ελλάς τον περασμένο Αύγουστο.