Το S Hotel είναι η πιο πρόσφατη άφιξη στα τουριστικά πράγματα της Θεσσαλονίκης. Ένα πολυτελές ξενοδοχείο που βρίσκεται στην κεντρική γειτονιά της Πλατείας Ελευθερίας, στην οδό Καλαποθάκη, προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία 5 αστέρων και ταυτόχρονα αναδεικνύει έναν από τους αρχαίους κρυμμένους θησαυρούς της πόλης.
Ο διευθύνων Σύμβουλος Κωνσταντίνος Δούδος, μιλάει στο SPEAKNEWS για τη μοναδικότητα του S Hotel που συνδυάζει όλη την πολυτέλεια και την άνεση ενός boutique hotel, την προβολή της ιστορίας της πόλης, την εξοικονόμηση ενέργειας που εξασφαλίζει το κτίριο, και την παροχή των πλέον πρωτοποριακών τεχνολογιών στον πελάτη.
Κύριε Δούδο, πότε ξεκίνησε να λειτουργεί το S Hotel και τι καινούργιο φέρνει στην πόλη;
Η ημερομηνία έναρξης του S Hotel ήταν η 20η Δεκεμβρίου. Είναι ένα boutique ξενοδοχείο 28 δωματίων, που στο ισόγειο χώρο του έχει το εστιατόρια ΣΙGΜΑ, το οποίο από κάτω έχει όλη την κληρονομιά της Θεσσαλονίκης. Ο επισκέπτης δηλαδή μπορεί να δει το αρχαίο παραλιακό τείχος της πόλης, το οποίο έχουμε διατηρήσει και το αναδεικνύουμε. Είναι το μοναδικό σημείο σε όλη τη Θεσσαλονίκη όπου μπορεί κανείς να δει το αρχαίο τείχος.
Η αλήθεια είναι ότι αυτό το κομμάτι καθυστέρησε πάρα πολύ αυτή την επένδυση. Στο τέλος όμως τα καταφέραμε και ήρθαμε σε συμφωνία και με την αρχαιολογία και με το υπουργείο για να το αναδείξουμε πλήρως. Είμαστε υπεύθυνοι γι’ αυτό, όσον αφορά τη συντήρηση του και την προστασία του, και είναι κάτι το οποίο πιστεύω ότι όταν το δει κάποιος θα εντυπωσιαστεί.
Το ξενοδοχείο είναι 5 αστέρων. Είναι πάρα πολύ φιλικό όσον αφορά την εξοικονόμηση ενέργειας. Η τεχνολογία που έχει μέσα το κάθε δωμάτιο είναι πρωτοποριακή, δεν υπάρχει σε άλλο ξενοδοχείο στην πόλη. Ο επισκέπτης μπορεί να κάνει τα πάντα μέσα από το τηλέφωνό του. Να συνδεθεί δηλαδή με το δωμάτιο μέσω τηλεφώνου και να κάνει ότι λειτουργία θέλει, από παραγγελία μέχρι να ανοιγοκλείσει τον κλιματισμό, να κλείσει μια online επικοινωνία με την υποδοχή ή με το service, να ανοιγοκλείνει τα φώτα ή τις πόρτες,, να κάνει όποιο request θέλει όσον αφορά το check in ή το check out, να ελέγχει το λογαριασμό του, να κλείσε υπηρεσίες spa κλπ.
Ξεκινήσατε να δημιουργήσετε αυτό το ξενοδοχείο σε μία δύσκολη περίοδο, με την οικονομική κρίση αρχικά και μετά την πανδημία.
Εμείς ξεκινήσαμε τις εργασίες το 2010, όταν και βγήκε η άδεια. Περιμέναμε γύρω στα 4 με 5 χρόνια για να μπορέσουμε να αποφασίσουμε τελικά πώς θα γίνει. Γιατί ναι μεν ξέραμε ότι κάτι υπάρχει εδώ κάτω, όμως δεν ξέραμε σε τι βαθμό υπάρχει και δεν ξέραμε κατά πόσο θα μπορέσουμε να το ξεπεράσουμε. Επίσης επειδή το σημείο είναι κεντρικό, είναι στο ιστορικό κέντρο Θεσσαλονίκης και είναι πάνω σε έναν πεζόδρομο, αυτό δημιούργησε επιπλέον δυσκολίες. Ξεκινήσαμε 2016 να χτίζουμε και τελειώσαμε το 2020. Αφού λοιπόν επενδύσαμε περισσότερο από μία δεκαετία, τελικά μπορέσαμε να λειτουργήσουμε στο τέλος του προηγούμενου έτους. Και παρότι ο Ιανουάριος ήταν πολύ δύσκολος μήνας για όλο τον κόσμο, ο Φεβρουάριος άρχισε να έχει ανοδική πορεία και ο Μάρτιος φαίνεται ότι θα είναι ακόμη καλύτερος, οπότε σιγά σιγά αρχίζει και ανεβαίνει.
Υπάρχει μια κίνηση στη Θεσσαλονίκη σε ότι αφορά το ξενοδοχειακό κομμάτι.
Υπάρχει όντως κίνηση, περιμένουμε πάρα πολλά από τη Θεσσαλονίκη, έχουν γίνει πολλές επενδύσεις. Παλιότερα βέβαια υπήρχε έλλειψη καταλυμάτων στην πόλη και ξαφνικά έχουμε έκρηξη. Έχει γίνει μια έκρηξη ξενοδοχείων, και δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει αυτό το πράγμα να το στηρίξει ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης. Εγώ πιστεύω ότι τα καλύτερα καταλύματα θα επιβιώσουν. Αυτός είναι και ο στόχος ο δικός, οι υπηρεσίες να είναι υψηλότατες, τα δωμάτια να είναι αντάξια των αστεριών και να το εκτιμήσει ο πελάτης, και να επιστρέφει σε εμάς.
Ο στόχος σας είναι περισσότερο ο εσωτερικός τουρισμός ή ο εξωτερικός;
Στην πόλη υπάρχει αρκετά ο εσωτερικός τουρισμός. Ο στόχος για εμάς είναι οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες, είτε είναι από Ελλάδα είτε είναι από το εξωτερικό. Μας ενδιαφέρει να μείνει ικανοποιημένος ο πελάτης με τις υπηρεσίες, και να τον κάνουμε και αυτόν οικογένειά μας, όπως έχουμε κάνει ήδη στο ξενοδοχείο μας στη Χαλκιδική, το Olympion Sunset. Έχουμε πάρα πολλούς επαναλαμβανόμενους πελάτες, το ποσοστό είναι γύρω στα 60-70 % στη Χαλκιδική, οπότε ευελπιστούμε και εδώ που είναι όλο το χρόνο σε λειτουργία το ξενοδοχείο, να φέρει ξανά τους πελάτες και να τους κάνει οικογένεια.
Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει πιστεύεις προορισμός, να μην είναι απλά ένα μεταβατικό μέρος στο δρόμο για τη Χαλκιδική ή για τα νησιά;
Πιστεύω ότι θα γίνει προορισμός. Η Θεσσαλονίκη έχει πάρα πολύ ωραία μέρη, και γύρω από την πόλη είναι πάρα πολύ ωραία. Έχει γαστρονομικό τουρισμό, αρχαιολογικό τουρισμό, η φύση στις γύρω περιοχές είναι υπέροχη. Μπορεί ο τουρίστας να έχει σαν επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη και να γυρίσει σε βουνά και άλλα μέρη τα οποία είναι πάρα πολύ κοντά, μόλις 1-2 ώρες διαδρομή. Το θέμα είναι να μπορεί να βοηθήσει η όλη κατάσταση, και ο τοπικός φορέας της πόλης να αρχίσει να φέρνει κόσμο, να υπάρχουν θεματικές μέρες, όπως οι εκθέσεις, όπως τα φεστιβάλ. Να υπάρχει ένα ενδιαφέρον για να έρθει κάποιος στην πόλη. Τώρα μέχρι στιγμής το βλέπω ότι είναι ένα μεταβατικό μέρος. Ένας προορισμός ενδιάμεσος για να πάει κάποιος κάπου αλλού. Αλλά πιστεύω ότι θα αλλάξει αυτό το πράγμα. Προς τα εκεί πηγαίνουμε.
Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.