Νέος πρόεδρος και CEO ο Γ. Συριανός στην Ακτωρ

«Αναβάθμιση» για ένα από τα σημαίνοντα και πολύπειρα στελέχη του ομίλου Ελλάκτωρ σήμανε η αποχώρηση του κ. Χρ. Παναγιωτόπουλου από επικεφαλής της Ακτωρ. Ο λόγος για τον κ. Γιώργο Συριανό, διευθύνοντα σύμβουλο της Ακτωρ Παραχωρήσεις, ο οποίος θα αναλάβει και τον ρόλο του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Ακτωρ ΑΤΕ, δηλαδή του κατασκευαστικού «βραχίονα» του ομίλου. Πρόκειται για… άνευ προηγουμένου καταστάσεις στην εταιρεία, η οποία μέχρι πριν από μερικά χρόνια διοικούνταν με τη μορφή «Σινικών Τειχών», όπου ο κάθε μέτοχος «έτρεχε» τη δική του εταιρεία κατά το δοκούν. Για παράδειγμα, ο κ. Δ. Κούτρας είχε την Ακτωρ, ο κ. Μπόμπολας τον τομέα των παραχωρήσεων και της διαχείρισης απορριμμάτων και οι αδελφοί Καλλιτσάντση την ενέργεια και το real estate. Φαίνεται πως η είσοδος της Reggeborgh Invest στα μετοχικά και διοικητικά δρώμενα της εταιρείας και πιο πρόσφατα και του ομίλου Βαρδινογιάννη, έχουν εισαγάγει και νέα «ήθη».

Tα επόμενα βήματα για το «Εξοικονομώ 2021»

Την έγκριση του πρώτου πίνακα οριστικών αποτελεσμάτων που αφορά 28.119 εγκεκριμένες αιτήσεις στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» ανακοίνωσε το ΥΠΕΝ, ενημερώνοντας τους ενδιαφερομένους για τα επόμενα βήματα. Οπως ανακοίνωσε, όσοι υπέβαλαν αίτηση που έχει εγκριθεί, θα πρέπει να δηλώσουν μέσω του πληροφοριακού συστήματος υποβολής και διαχείρισης με ποιον τρόπο θα καλύψουν την ίδια συμμετοχή (ίδια κεφάλαια ή τραπεζικό δανεισμό). Οσοι επιλέξουν τη χρήση ιδίων κεφαλαίων, θα μεταβαίνουν άμεσα σε υπαγωγή στο πρόγραμμα.

Αυξήθηκε το περιθώριο κέρδους των πρατηριούχων

Σε αύξηση του πλαφόν στο περιθώριο κέρδους των πρατηριούχων κατά 2 λεπτά το λίτρο προχώρησε αθόρυβα με υπουργική απόφαση την περασμένη Παρασκευή το υπουργείο Ανάπτυξης. Eπειτα από σχετικά αιτήματα του κλάδου για την κάλυψη του αυξημένου χρηματοοικονομικού κόστους λειτουργίας, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης αναγνώρισε ότι έχει αυξηθεί το κόστος μεταφοράς καυσίμων με βυτιοφόρα δημοσίας χρήσεως και προχώρησε σε αύξηση του περιθωρίου κέρδους του πλαφόν, μόνο όμως για τα πρατήρια.

Οι καθυστερήσεις στις ευρωπαϊκές πτήσεις 

Μπορεί οι ευρωπαϊκές αερομεταφορές να μην έχουν ακόμη ανακάμψει πλήρως σε σχέση με το 2019, όμως οι καθυστερήσεις των πτήσεων ξεπέρασαν τα επίπεδα που επικρατούσαν πριν από την πανδημία. Μέχρι τα τέλη του 2021 οι πτήσεις που καθυστερούσαν μέχρι 15 λεπτά (OTP15) κυμαίνονταν στην Ευρώπη από 79% έως 85% του συνόλου. Φέτος, όμως, η 15λεπτη αναμονή περιορίστηκε από 84% σε 55% τον Ιούλιο και παράλληλα αυξήθηκε το ποσοστό των καθυστερήσεων που ξεπέρασαν κατά πολύ τα 15 λεπτά. Η έλλειψη προσωπικού και οι απεργίες ανήκουν στις βασικές αιτίες του φαινομένου.

«Βουτιά» της παραγωγής αυτοκινήτων στην Ε.Ε.

Η ενεργειακή κρίση μπορεί να οδηγήσει σε πτώση 40% της παραγωγής οχημάτων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη ή κατά περισσότερο από 1 εκατ. οχήματα ανά τρίμηνο, ήδη από το τελευταίο τρίμηνο του 2022 και εντός του 2023, σύμφωνα με έκθεση της S&P Global Mobility. Η αύξηση του κόστους, οι ελλείψεις εξαρτημάτων και οι αναταραχές στην προσφορά θα πλήξουν περισσότερο τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τον Νοέμβριο έως και την άνοιξη του 2023, ειδικά εάν υπάρξουν διακοπές στην παροχή ενέργειας τους πλέον κρύους μήνες του χειμώνα, όπως επισημαίνει. Η S&P έχει προβλέψει ότι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα παρήγαν 4-4,5 εκατ. οχήματα ανά τρίμηνο, ωστόσο, εάν υπάρξουν περιορισμοί στην ενέργεια, η παραγωγή θα μπορούσε να μειωθεί ακόμη και στα 2,75-3 εκατ. οχήματα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε Γερμανία και Τσεχία εκτιμάται ότι θα είναι μεταξύ εκείνων που θα αντέξουν περισσότερο το ενεργειακό σοκ.


Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του speaknews.gr στο Google News πατώντας εδώ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ