Τα προβλήματα του σχολείου Ριζοκαρπάσου ενώπιον του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί ο κατοχικός στρατός στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου στο Ριζοκάρπασο, έθεσε ενώπιον της Επιτροπής Πολιτισμού και Παιδείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η Υπουργός Παιδείας Αθηνά Μιχαηλίδου.

Με πρωτοβουλία του Ευρωβουλευτή ΔΗΣΥ & ΕΛΚ Λουκά Φουρλά, που ενέγραψε το θέμα προς συζήτηση, τέθηκαν η λογοκρισία των βιβλίων και της διδακτέας ύλης, καθώς και ο έλεγχος των εκπαιδευτικών που μεταβαίνουν στα κατεχόμενα για να διδάξουν τους μαθητές.

Σε δηλώσεις του αμέσως μετά την ενημέρωση των Μελών της Επιτροπής που πραγματοποιήθηκε κεκλεισμένων των θυρών, ο κ. Φουρλάς τόνισε ότι ζήτησε την άμεση μετάβαση αντιπροσωπείας της Επιτροπής στο Ριζοκάρπασο για να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την τραγικότητα της κατάστασης.

«Είναι μια καλή ευκαιρία να αντιληφθούν οι συνάδελφοι και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πως συμπεριφέρεται μια χώρα 80 εκατομμυρίων εκδικούμενη μια χούφτα μαθητών που παρέμειναν εγκλωβισμένοι».

Η Υπουργός Παιδείας κα Μιχαηλίδου, περιέγραψε την τραγική κατάσταση των μαθητών στο Ριζοκάρπασο παραθέτοντας σειρά γεγονότων που συνηγορούν στην προσπάθεια του κατοχικού καθεστώτος για εκδίωξη των εναπομεινάντων εγκλωβισμένων.

Την ίδια ώρα παρέθεσε και τις ενέργειες στις οποίες προβαίνει η Κυπριακή Δημοκρατία για την εκπαίδευση όσων Τουρκοκυπρίων επιθυμούν να φοιτήσουν στις ελεύθερες περιοχές με ισότιμη πρόσβαση τους σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Πολιτισμού και Παιδείας, διαβεβαίωσε στο τέλος της συνεδρίασης ότι άκουσε με συγκλονισμό τα όσα ανέφερε η Υπουργός τονίζοντας ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι δίπλα στους μαθητές του Ριζοκαρπάσου και θα κάνει ότι χρειαστεί για να βοηθήσει.


Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του speaknews.gr στο Google News πατώντας εδώ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ