Kι όμως, αλλάζει

                              Άρθρο του Γενικού Γραμματέα της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης Σταύρου Καλαφάτη στην εφημερίδα «Karfitsa»

Στην εξέλιξη των μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης αναφέρεται ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης σε άρθρο του στην εφημερίδα «Karfitsa». Όπως επισημαίνει: «Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την πόλη μας. Το σχέδιο που έχουμε δρομολογήσει -και είμαι περήφανος που  μετείχα σ΄αυτό- προχωρά με εντατικούς ρυθμούς. Η Θεσσαλονίκη μετατρέπεται σε μια σύγχρονη πόλη που θα χαίρεσαι να ζεις, να εργάζεσαι, να την επισκέπτεσαι.  Στον ισχυρισμό «τίποτα δεν αλλάζει σε αυτήν την πόλη», η απάντηση, πλέον, είναι: Και όμως, αλλάζει!».

Ο κ. Καλαφάτης αναφέρει συγκεκριμένα:

Έχει χορτάσει από λόγια η Θεσσαλονίκη. Άκουσε τόσα, εδώ και δεκαετίες, που έγινε ένα με το dna των Θεσσαλονικιών η φράση «στην πόλη αυτή, τίποτα δεν αλλάζει»…

Κι όμως, το τελευταίο χρονικό διάστημα, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της πόλης διαπιστώνουν ότι αυτό δεν είναι αλήθεια. Οι αλλαγές είναι μετρήσιμες και ζωντανές, μπροστά στα μάτια όλων:

Οι σταθμοί του Μετρό -που είχε καταντήσει ανέκδοτο- υπάρχουν. Τους βλέπουν όλοι, έτοιμους να υποδεχτούν ανήμερα του Αγίου Ανδρέα, τον ερχόμενο Νοέμβριο, τους επιβάτες του πιο σύγχρονου μετρό της Ευρώπης. Κι ένας από αυτούς τους σταθμούς θα είναι πρωτότυπο μουσείο όπου όλοι θα μπορούν να δουν πώς ήταν η πόλη στη Ρωμαϊκή περίοδο. Οι σκαλωσιές από το Αλκαζάρ, μπροστά από το παλιό Δημαρχείο, έχουν φύγει και, σύντομα, το μνημείο θα είναι επισκέψιμο.

Προχωρά και η κατασκευή του πολυτροπικού σταθμού της Νέας Ελβετίας, καθώς η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έδωσε στο δήμο Θεσσαλονίκης το ποσό ρεκόρ των 25 εκατομμυρίων ευρώ για τις απαλλοτριώσεις και την κατασκευή του, την ίδια στιγμή που βρήκε λύση και για τη διάνοιξη της Πόντου, έργο απαραίτητο για την επέκταση της βασικής γραμμής του Μετρό από την παλιά Νομαρχία προς τη Μίκρα.

Τα συνεργεία στο FlyOver εργάζονται καθημερινά. Και, μπορεί αυτήν τη στιγμή οι διερχόμενοι να ταλαιπωρούνται, όμως είναι ορατή η εξέλιξη του έργου κι όλοι καταλαβαίνουν πως, όπως διεμήνυσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, θα εγκαινιαστεί το 2027.

Τα νέα, ολοκαίνουργια 110 ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ που αντικατέστησαν τα σαπάκια των περασμένων δεκαετιών κυκλοφορούν στους κεντρικούς δρόμους. Παρουσιάστηκε και η Thescard, η κάρτα διαδρομών, που θα είναι κοινή και για το μετρό και για τα αστικά λεωφορεία.

Τα συνεργεία εγκαταστάθηκαν στο χώρο όπου θα ανεγερθεί το Παιδιατρικό Νοσοκομείο, ενώ υπογράφηκε και η -απαραίτητη για την κατασκευή του Νέου Ογκολογικού Νοσοκομείου- παραχώρηση της έκτασης του παλιού στρατοπέδου Καρατάσιου. Η ανέγερση του Μουσείου Ολοκαυτώματος ξεκίνησε, ενώ δόθηκε λύση και για το «Παλατάκι» της Νέας Κρήνης.

Οι αποδείξεις είναι απτές: Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την πόλη μας. Το σχέδιο που έχουμε δρομολογήσει -και είμαι περήφανος που  μετείχα σ΄αυτό- προχωρά με εντατικούς ρυθμούς. Η Θεσσαλονίκη μετατρέπεται σε μια σύγχρονη πόλη που θα χαίρεσαι να ζεις, να εργάζεσαι, να την επισκέπτεσαι.  Στον ισχυρισμό «τίποτα δεν αλλάζει σε αυτήν την πόλη», η απάντηση, πλέον, είναι: Και όμως, αλλάζει!


Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του speaknews.gr στο Google News πατώντας εδώ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ