Οικονόμου: Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις στο 1555

oikonomou-gyp

Το 97,5% των ερωτημάτων διεκπεραιώθηκαν

«Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555 του του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων«, τόνισε, σε ανάρτησή του στο Twitter , ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, αναφερόμενος στην κυβερνητικη πολιτική για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Ο κ. Οικονόμου επεσήμανε, μάλιστα, ότι «το ποσοστό των διεκπεραιωμένων ερωτημάτων αγγίζει το 97,5%» και πρόσθεσε:

«#Με_σχέδιο βελτιώνουμε βήμα βήμα την καθημερινότητά των πολιτών.

Τι είναι το 1555;

Πρόκειται για το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Σύφμωνα με το e-ΕΦΚΑ το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 τέθηκε σε λειτουργία στις 29 Ιουλίου, με σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του Ενιαίου Αριθμού Υποστήριξης Πολιτών: https://1555.gov.gr/


Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του speaknews.gr στο Google News πατώντας εδώ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ