O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών και την αναπληρώτρια διευθύντρια κ. Άντζελα Τζίφα φιλοξένησαν την ομάδα παραγωγής φωτογράφισης μόδας, του γυναικείου εβδομαδιαίου περιοδικού Vrouw που κυκλοφορεί κάθε Σάββατο ως ένθετο περιοδικό με την εφημερίδα De Telegraaf και κάθε δύο μήνες σε πολυτελή έκδοση glossy με 124 σελίδες.
Η ομάδα παραγωγής τεσσάρων ατόμων συνοδευόμενη την art director Jolien Strookappe και την ταξιδιωτική αρθρογράφο Sabine Leenhouts επέλεξαν τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό «σκηνικό» φωτογράφισης μόδας αλλά και για την προβολή της Θεσσαλονίκης ως ταξιδιωτικό προορισμό.
Αξίζει να σημειωθεί πως το έντυπο περιοδικό Vrouw έχει 1,2 εκ αναγνώστες μηνιαιώς και 1,8 εκ αναγνώστες μηνιαίως στην online έκδοση https://www.telegraaf.nl/vrouw/vrouw-magazine και https://www.telegraaf.nl/vrouw/glossy.
Eπίσης έχει 145.000 ακολούθους στο Facebook & 38.000 στο Instagram. Απευθύνεται σε γυναίκες σε ποσοστό 65% ηλικίας 30-55 ετών και υψηλού εισοδηματικού επιπέδου. Η πολυτελής glossy έκδοση έχει 350.000 αναγνώστες. Η απήχηση της glossy έκδοσης είναι τόσο μεγάλη που η αξία μίας σελίδας διαφήμισης ανέρχεται σε 24.983 ευρώ.
Με τα δεδομένα αυτά η Θεσσαλονίκη προβάλλεται μέσα από την φωτογράφηση και την αρθρογραφία, στο δυναμικό γυναικείο κοινό που είναι και οι decision makers για τις οικογενειακές διακοπές.
Η προβολή της αρθρογραφίας γίνεται σε περίοδο ιδανική για την αύξηση των προκρατήσεων και επιπλέον θα έχει διάρκεια 4 μηνών με επαναλαμβανόμενη στόχευση, μέσω διαφορετικών μέσων και καναλιών. Η δημοσιογράφος Sabine Leenhouts που ταξίδεψε με την παραγωγή για την παραγωγή του τουριστικού άρθρου, συνεργάστηκε με τον Οργανισμό Τουρισμού για το περιεχόμενο της φωτογράφισης αλλά και για τα σημεία της πόλης που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια των τεσσάρων μηνών.
Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.