Elvis
Βιογραφία του βασιλιά του ροκ εντ ρολ από τον Μπαζ Λούρμαν (“Moulin Rouge”). Ο υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης υπερπαραγωγών επιστρέφει δέκα χρόνια μετά τον “Υπέροχο Γκάτσμπι” με μια βιογραφία του βασιλιά του ροκ εντ ρολ. Τιτλοφορημένο απλά, λιτά κι απέριττα “Elvis”, το φιλμ αφορά την ανέλιξη του -σωστά μαντέψατε- Έλβις Πρίσλεϊ από την αφάνεια σε μυθικό μουσικό είδωλο. Η αφήγηση γίνεται από την οπτική γωνία του συνταγματάρχη Τομ Παρκερ, δηλαδή το μάνατζερ και άνθρωπο που ανακάλυψε το ροκ σταρ, τον οποίο ενσαρκώνει ο Τομ Χανκς. Ποιος όμως αναλαμβάνει να φορέσει τα blue suede shoes; Αφού απορρίφθηκαν γνωστότερα ονόματα όπως οι Χάρι Στάιλς, Άνσελ Έλγκορτ και Μάιλς Τάιλερ, εν τέλει ο ρόλος πήγε στον Όστιν Μπάτλερ. Αν δε σας λέει κάτι το όνομά του μην απορήσετε, αφού ο 31χρονος ηθοποιός έχει έως τώρα μονάχα μικρούς ρόλους στο όνομά του, με χαρακτηριστικότερες τις συμμετοχές του στα “Οι Νεκροί δεν Πεθαίνουν” (Τζιμ Τζάρμους, 2019) και “Κάποτε στο… Χόλιγουντ” (Κουέντιν Ταραντίνο, 2019). Στο τελευταίο φιλμ, μάλιστα, ο Μπάτλερ υποδύθηκε τον Τεξ Γουάτσον, ένα μέλος της “οικογένειας” του μανιακού Τσαρλς Μάνσον. Η ταινία έκανε πρόσφατα πρεμιέρα στο φεστιβάλ των Καννών.
Νεκρό Τηλέφωνο
Ο αγαπημένος Ίθαν Χοκ σε ρόλο μανιακού δολοφόνου. Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 σε μια επαρχιακή αμερικανική πόλη, ένας αγνώστου ταυτότητας εγκληματίας απάγει νεαρά παιδιά το ένα μετά το άλλο, σπέρνοντας τον τρόμο στην τοπική κοινωνία. Η δράση του, όμως, παίρνει μια απροσδόκητη τροπή όταν το πιο πρόσφατο θύμα του αποφασίζει να αντισταθεί. Διεκπεραιωτική σκηνοθεσία, προβλέψιμη πλοκή.
Αγέλη Προβάτων
Ελληνικό νεο-γουέστερν με φόντο την επαρχία. Ο Θανάσης είναι ένας οικογενειάρχης ο οποίος αδυνατεί να ξεπληρώσει το χρέος του. Όταν, όμως, συνειδητοποιεί πως υπάρχουν και άλλοι που βρίσκονται στο ίδιο αδιέξοδο με εκείνον, αποφασίζει να τους πείσει να συμμαχήσουν και να πάρουν εκδίκηση από τον τοκογλύφο που τους καταπιέζει. Βραβείο Ίρις β’ ανδρικού ρόλου (Άρης Σερβετάλης) από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου και βραβείο κοινού στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μια ταινία με πολλές καλές προθέσεις, αλλά αδυναμία στην εκτέλεση, όπως άλλωστε οι περισσότερες genre movies του ελληνικού σινεμά.
Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.