Ψηφίσθηκε χθες στη Βουλή των Ελλήνων το σχέδιο νόμου που αφορά στα Μέτρα στήριξης των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023 και περιλαμβάνει ρυθμίσεις και διατάξεις για την ενίσχυση της ασφάλειας των συγκοινωνιών και άλλα θέματα. Ανάμεσα σε αυτά, ψηφίσθηκε διάταξη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που περιλαμβάνει άρθρο-νομοθετική ρύθμιση που ετοίμασαν ο ΟΣΕΘ και ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Η ρύθμιση αφορά στην διευθέτηση και λύνει θέματα για την τροποποίηση του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δ. Θεσσαλονίκης για την κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης των μέσων μαζικής μετακίνησης και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στην περιοχή της Νέας Ελβετίας. Με τη ρύθμιση τακτοποιούνται η χωροθέτηση του σύγχρονου σχεδιαζόμενου πολυτροπικού Σταθμού Μετεπιβίβασης, οργανώνονται οι χρήσεις γης χώρων στάθμευσης, κοινόχρηστου πράσινου και εξυπηρετήσεων γενικότερα και ανοίγει ο δρόμος για την περιβαλλοντική αδειοδότηση του τερματικού σταθμού.
Παράλληλα, για το θέμα της περιμετρικής ζώνης υπογράφηκε πρόσφατα Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ), του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και προκηρύχθηκε ήδη διαγωνισμός από τον ΟΣΕΘ και τον Δήμο Θεσσαλονίκης για ανάθεση με δημοπράτηση (Διαγωνιστική Διαδικασία) της εκπόνησης σπουδαίων μελετών για την ανάπλαση της περιοχής πέριξ του τερματικού σταθμού μετεπιβίβασης αστικής συγκοινωνίας στη Νέα Ελβετία. Η περιοχή πρόκειται να αναβαθμιστεί πλήρως.
Σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας ανέφερε ότι «Η κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης αστικής συγκοινωνίας καθώς και η υλοποίηση και η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στη Νέα Ελβετία θα προσδώσει νέα αξία και σπουδαία σημασία στην περιοχή, θα αναδείξει τη λειτουργία της ως κόμβου αστικών συγκοινωνιών της πόλης και θα διευκολύνει την πρόσβαση των χρηστών του συγκοινωνιακού συστήματος στον τερματικό σταθμό «Νέα Ελβετία» της βασικής γραμμής του μετρό, αναβαθμίζοντας εν γένει τη νοτιοανατολική περιοχή, στο πλαίσιο που καθορίζεται από τους κανόνες και τις απαιτήσεις της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και των αναγκών των πολιτών».
Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.