«Αξιοσημείωτη, έως εντυπωσιακή» χαρακτηρίζει η διοίκηση του ΟΑΣΘ την αύξηση της ταχύτητας με την οποία κινούνται τα αστικά λεωφορεία σε κεντρικές οδούς της Θεσσαλονίκης, λόγω της αστυνόμευσης από τα έργα κατασκευής του Flyover.
Σύμφωνα με σχετικό δελτίο Τύπου, από τα στοιχεία που συλλέγει η Διεύθυνση Κίνησης του ΟΑΣΘ από το σύστημα τηλεματικής προκύπτει πως «η προσπάθεια λήψης μέτρων για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην κυκλοφορία από τις εργασίες του Flyover είναι επιτυχημένη».
Τονίζεται πως στους οδικούς άξονες στους οποίους έχει επικεντρωθεί η επιβολή του ΚΟΚ με έντονη αστυνόμευση, «η κυκλοφορία των λεωφορείων όχι μόνον διεξάγεται ικανοποιητικά, αλλά είναι και βελτιωμένη σε σχέση με την περίοδο πριν την έναρξη κατασκευής του έργου».
Επισημαίνεται, δε, πως ο περιορισμός της ανεξέλεγκτης στάσης και στάθμευσης των Ι.Χ., καθώς και ο έλεγχος των φορτοεκφορτώσεων, διευκολύνουν την κυκλοφοριακή ροή, αυξάνοντας την κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού, ενώ σε πολλές περιπτώσεις, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, η κυκλοφοριακή κατάσταση με το έργο σε εξέλιξη είναι βελτιωμένη σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν.
«Η πλέον εντυπωσιακή αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων καταγράφεται στην οδό Εθνικής Αντίστασης, στην Καλαμαριά και αφορά τη μέση ελάχιστη ταχύτητα, στις ώρες αιχμής. Το ποσοστό είναι πράγματι εντυπωσιακό καθώς, σε σύγκριση με το 2023, φθάνει στο 21%», σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης.
Υπογραμμίζει ο κ. Ταγγίρης πως χάρη στην εντατική αστυνόμευση από τη διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, που έχει ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των λεωφορείων, ο ΟΑΣΘ μπορεί και τηρεί το πρόγραμμα δρομολόγησης, χωρίς να χάνονται δρομολόγια.
Τα δεδομένα στους δρόμους
Τα δεδομένα που καταγράφηκαν αφορούν την ταχύτητα με την οποία κινούνται τα λεωφορεία σε κεντρικές οδικές οδούς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με τα αντίστοιχα δεδομένα του 2023 και του 2019, περίοδοι όπου η πόλη ήταν σε πλήρη λειτουργία και αυξημένη η κινητικότητα των πολιτών.
Εκτός από την οδό Εθνικής Αντίστασης στην Καλαμαριά, στην οποία αναφέρθηκε ο κ.Ταγγίρης, στη Λεωφόρο Βασ.’Ολγας η ταχύτητα που κινούνται τα αστικά σε σχέση με το 2023 έχει αυξηθεί κατά 4,44% και σε σύγκριση με το 2019 η αύξηση υπερβαίνει το 10% για τις περιόδους αιχμής.
Στην οδό Τσιμισκή καταγράφεται αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 κατά 8,51%, στη Βασ.Γεωργίου τα αστικά κινούνται γρηγορότερα σε σχέση με πέρσι κατά 2,11% και στην Κ. Καραμανλή η ταχύτητα αυξήθηκε κατά 12,20%.
Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.