Αναβαθμίζοντας το business portfolio της εταιρείας με επίκεντρο τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε ότι ο William Cho, ο Chief Strategy Officer της εταιρείας, θα αναλάβει και τα καθήκοντα του Chief Executive Officerαπό την 1η Δεκεμβρίου.
Το κορυφαίο στρατηγικό στέλεχος της LG από το 2019, ο κ. Cho ήταν υπεύθυνος για την ίδρυση του Business Incubation Center και τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες της LG, όπως τα εσωτερικά επαγγελματικά εγχειρήματα, καθώς και τις start up συνεργασίες κατά την εξαετή θητεία του ως πρόεδρος της LG για τη Βόρεια Αμερική.
Έχοντας ενταχθεί στην Goldstar το 1987 και διανύοντας τέσσερα χρόνια στο γραφείο της LG στην Γερμανία, ο κ. Cho έχει χαράξει μια ιστορική καριέρα, συμπεριλαμβανομένων των ρόλων του ως προέδρου της LG στον Καναδά, στην Αυστραλία και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πουσάν, ο κ. Cho έλαβε το μεταπτυχιακό του στις επιχειρήσεις από το Πανεπιστήμιο Yonsei της Σεούλ.
Περαιτέρω αξιοσημείωτες αλλαγές περιλαμβάνουν τον διορισμό του KimByoung-hoon ως ChiefTechnol-GyOfficer. Επί του παρόντος ο Dr. Kim είναι επικεφαλής του Future Technology Center και προάγεται σε Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα τον ρόλο του Chief Technology Officer.
Ο JangIk-hwan, ο 31χρονος «βετεράνος» της LG, προάγεται από SVP σε EVP αναλαμβάνοντας την κορυφαία θέση στην Business Solutions Company μετά την επιτυχημένη ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου των επιχειρήσεων πληροφορικής, για να κάνει την LG ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands όσον αφορά στους φορητούς υπολογιστές, στα notebooks και τα Monitοrs. Ο SVP EunSeok-hyun επιλέχθηκε για να ηγηθεί της Vehicle component Solutions Company ως ο τρίτος και νεότερος πρόεδρός της. Ο κ. Eun ήταν προηγουμένως υπεύθυνος για την ανάπτυξη του smart business division υπό την ίδια εταιρεία.
Στο μέλλον, η νέα ηγετική ομάδα θα επιταχύνει τις αλλαγές εστιάζοντας ακόμη περισσότερο στην αξία των πελατών, επιδιώκοντας την ανάπτυξη, με κάθε επιχειρηματική μονάδα να αναλαμβάνει μεγαλύτερη ευθύνη. Για τον σκοπό αυτό, η LG θα αναδιοργανώσει το Customer Satisfaction Management Center σε Customer Value Innovation Office υπό την επίβλεψη του CSO (Chief Security Officer). Ο ρόλος του CVIO θα είναι να εντοπίζει αποτελεσματικότερα και να ενσωματώνει τα σχόλια των πελατών και τα προβληματικά σημεία στις διαδικασίες του σχεδιασμού, της ανάπτυξης και των πωλήσεων του προϊόντος. Επιπλέον, το Customer Experience Innovation Department υπό τις Home Appliances Company και Home Entertainment Company θα αναβαθμιστεί σε Customer Experience Innovation Division.
Επίσης, για να ανακαλύψει πιθανούς τρόπους ανάπτυξης και να επιταχύνει τις μελλοντικές καινοτομίες, το τμήμα M&A υπό την αιγίδα του ChiefStrategy Office θα διακριθεί σε επιχειρηματική μονάδα για την αξιοποίηση περισσότερων πόρων. Ομοίως, για να επικεντρωθεί στις μελλοντικές τάσεις και στις ανάγκες των πελατών, το τμήμα Life Soft Research (LSR) της LG θα προαχθεί σε Life Soft Research Lab,ώστε να αυξήσει την επιρροή του στο Design ManagementCenter. Επιπλέον, για να επισπεύσει τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού της που σχετίζεται με την εμπειρία των πελατών, η LG θα αναβαθμίσει το τμήμα AI Big Data σε επιχειρηματική μονάδα υπό το «άγρυπνο βλέμμα» του νέου Chief Data Office (CDO).
Όλες οι νέες θέσεις θα έχουν ισχύ από την 1η Δεκεμβρίου με τις προαγωγές να ισχύουν από την πρώτη ημέρα του νέου έτους.
Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.