«Το ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ για να ενώσει τους Θεσσαλονικείς. Ήρθε για να πιστοποιήσει ότι μπορούμε -όπως υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πατώντας το κουμπί της εκκίνησης- να ξεπερνούμε τις παθογένειες του παρελθόντος. Ήρθε για ν΄αλλάξει την καθημερινότητά μας και να συμβάλλει στην ισόρροπη ανάπτυξη ολόκληρου του πολεοδομικού ιστού και στη βιώσιμη αστική κινητικότητα», τονίζει ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης σε άρθρο του στην ιστοσελίδα «Voria.gr». Όπως υπογραμμίζει: «Τα έργα του πρώτου από τα 13 Σχέδια Περιφερειακής Ανάπτυξης -που αρχίσαμε να υλοποιούμε με εντολή του Πρωθυπουργού για τη Θεσσαλονίκη του 2030- βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Με το έργο του Μετρό, το μεγαλύτερο από τα 30+ έργα που είχαμε σχεδιάσει, η Θεσσαλονίκη ξεκινά τη δική της διαδρομή προς το μέλλον». Ο κ. Καλαφάτης συγκεκριμένα αναφέρει:
Μετά από πολλά χρόνια δοκιμασιών και καθυστερήσεων με τη λειτουργία του Μετρό η Θεσσαλονίκη περνά σε μια νέα εποχή. Βγαίνει από το τούνελ της εσωστρέφειας, της μιζέριας και των χαμένων ευκαιριών, από όλα όσα σηματοδότησαν ένα παρελθόν που δίχασε την πόλη και εκκινεί για νέες διαδρομές στις γραμμές ενός πρωτοπόρου και σύγχρονου έργου που αναδεικνύει τη φωτεινή της πλευρά, τη μακραίωνη ιστορία της, την ταυτότητα και τον πολιτισμό της, κυρίως όμως, το ευρωπαϊκό της μέλλον.
Με το εμβληματικό αυτό έργο -σύμβολο προόδου της Μακεδονίας και ολόκληρης της Ελλάδας όπως το χαρακτήρισε ο Πρωθυπουργός- η Θεσσαλονίκη αλλάζει level στην κλίμακα των μεγάλων «έξυπνων» ευρωπαϊκών πόλεων. Χωρίς καμιά διάθεση θριαμβολογίας το ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ για να ενώσει τους Θεσσαλονικείς.
Ήρθε για να πιστοποιήσει ότι μπορούμε -όπως υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πατώντας το κουμπί της εκκίνησης- να ξεπερνούμε τις παθογένειες του παρελθόντος.
Ήρθε για ν΄αλλάξει την καθημερινότητά μας και να συμβάλλει στην ισόρροπη ανάπτυξη ολόκληρου του πολεοδομικού ιστού και στη βιώσιμη αστική κινητικότητα. Ένα όμορφο, σύγχρονο, ασφαλές και φιλικό προς τα Άτομα με Αναπηρία, μητροπολιτικό μέσο σταθερής τροχιάς που αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 250.000 επιβάτες.
Ήρθε να δώσει ανάσα στις μετακινήσεις μας, να συντομεύσει τις αποστάσεις -σε 17 λεπτά μόνο η διαδρομή από τη Νέα Ελβετία στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό-, να μειώσει την ταλαιπωρία περιορίζοντας την περιβαλλοντική επιβάρυνση και βελτιώνοντας τις κυκλοφορικές συνθήκες στο κέντρο της πόλης.
Ήρθε να αναδείξει διεθνώς το brand name ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και να τονώσει τον εισερχόμενο τουρισμό.
Ήρθε να αποκαλύψει έναν κρυμμένο αρχαιολογικό θησαυρό. Να αποκαλύψει κρίσιμα στοιχεία της ταυτότητας και της ιστορίας μας, συνδυάζοντας αυτό που από την πρώτη στιγμή υποστήριξε η Κυβέρνηση: «Και Μετρό και αρχαία» και το βλέπουμε πλέον σ΄ένα ζωντανό μουσείο στην καρδιά της Θεσσαλονίκης πρωτοποριακό παγκοσμίως. Με πέντε από τους δεκατρείς σταθμούς να λειτουργούν ως σταθμοί – μουσεία, έναν αρχαιολογικό χώρο στην πλατεία Αγίας Σοφίας αλλά και τον μεγαλύτερο παγκοσμίως αρχαιολογικό χώρο που είναι ενταγμένος σε τεχνικό έργο, στον σταθμό της Βενιζέλου.
Ήρθε για να λειτουργήσει ως εργαστήρι αυτογνωσίας που αναδεικνύει την ισχυρή ταυτότητα της Μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν και παραδίδοντας τη σκυτάλη στη Θεσσαλονίκη του πολιτισμού που επιμένει, που διεκδικεί, που κερδίζει.
Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη μιλάει με έργα που αλλάζουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Χωρίς διάθεση θριαμβολογίας αφήνουμε στο παρελθόν τα εγκαίνια με τους μουσαμάδες και φέρνουμε παραδοτέα, μιλάμε με πεπραγμένα. Στο τέλος του 2025 το Μετρό επεκτείνεται προς την Καλαμαριά δίνοντας σε λειτουργία πέντε ακόμη νέους σταθμούς και εξυπηρετώντας 95 χιλιάδες επιβάτες. Ακολουθούν οι επεκτάσεις του σε δήμους της βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης με έντονη αναπτυξιακή δυναμική, όπως ο Εύοσμος και το Κορδελιό, παράλληλα με τον σχεδιασμό για τις επεκτάσεις προς Τούμπα και Χαριλάου.
Με το έργο του Μετρό, το μεγαλύτερο από τα 30+ έργα που είχαμε σχεδιάσει, η Θεσσαλονίκη ξεκινά τη δική της διαδρομή προς το μέλλον. Τα έργα του πρώτου από τα 13 Σχέδια Περιφερειακής Ανάπτυξης -που αρχίσαμε να υλοποιούμε με εντολή του Πρωθυπουργού για τη Θεσσαλονίκη του 2030- βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Η πόλη μας κερδίζει μια ισχυρή θέση στο νέο γεωπολιτικό σκηνικό που διαμορφώνεται ως Μητροπολιτικό κέντρο των Βαλκανίων και της ΝΑ Ευρώπης. Θέση που όχι μόνο αξίζει αλλά και δικαιούται μπροστά στις νέες προκλήσεις του αύριο.
Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.