Βούλα Πατουλίδου : Η Θεσσαλονίκη προσφέρει τουριστικές εμπειρίες 365 μέρες τον χρόνο!

Πρόεδρος Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Συνέντευξη Περικλής Βλάχος

Η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, μιλάει στη SPEAKNEWS και τον Περικλή Βλάχο για το στοίχημα της νέας τουριστικής σαιζόν που αναμένεται να ξεκινήσει μετά το Πάσχα, τις προσδοκίες για την Θεσσαλονίκη και την στρατηγική που αναπτύχθηκε εν μέσω πανδημίας, ώστε η πόλη να διατηρήσει και να ενισχύσει το brand της ως προορισμός.

Κυρία Πατουλίδου, η κυβέρνηση δείχνει αποφασισμένη να μην αφήσει και τη φετινή τουριστική περίοδο να πάει χαμένη. Τι περιμένει η Θεσσαλονίκη τους επόμενους μήνες στον τομέα του τουρισμού;

Με βάση τα μοναδικά φυσικά, πολιτιστικά, κοινωνικά χαρακτηριστικά που έχει η Θεσσαλονίκη μπορεί να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για την οικονομική, κοινωνική και αειφόρο ανάπτυξη της περιοχής. Με πολύ προσοχή προσβλέπουμε στο άνοιγμα του τουρισμού και με πιστή τήρηση των πρωτοκόλλων «κτίζουμε» την στρατηγική μας, έχοντας το βλέμμα μας στο μέλλον. Η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν ισχυρό κόμβο! Πρόκειται για έναν προορισμό που ανοίγει δρόμους σε διάφορες μορφές τουρισμού. Κάποιες απ’ αυτές είναι παγιωμένες και κάποιες εξελίσσονται. Η Θεσσαλονίκη προσφέρει τουριστικές εμπειρίες 365 μέρες τον χρόνο!

Ποιες είναι οι κινήσεις που έγιναν τον προηγούμενο χρόνο, προκειμένου να διατηρηθεί και να προωθηθεί η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός;

H Θεσσαλονίκη κέρδισε το στοίχημα της επόμενης μέρας με μία ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία του προορισμού που σχεδίασε και υλοποιεί ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Είχαμε ήδη δημιουργήσει το υπόβαθρο, και με το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης καταφέραμε να προβάλουμε και να επικοινωνήσουμε τον προορισμό με πολλούς τρόπους. Μέσω της ανάπτυξης του portal www.thessaloniki.travel, μέσω του blog που λειτουργεί συμπληρωματικά του επίσημου portal, με τη συνεχή παρουσία μας στις σημαντικότερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με online καμπάνιες που «τρέξαμε» κατά τη διάρκεια του 2020 και συνεχίζουμε στο 2021, με την συνεχή μας συμμετοχή σε διεθνή τουριστικά fora, virtual εκθέσεις, webinars και workshops. Σε συνεργασία με bloggers από την Ελλάδα και το εξωτερικό ενισχύσαμε την εικόνα της πόλης σε Ελλάδα και διεθνώς. Συνεχίζουμε την στρατηγική που αναπτύσσουμε με συνέπεια στον αρχικό σχεδιασμό και εντείνουμε τις κινήσεις, όσο βγαίνουμε σιγά σιγά από το τούνελ των περιορισμών που επέβαλε η πανδημία.

Δεδομένου του οικονομικού πλήγματος που υπέστησαν ξενοδοχεία και εστίαση τον τελευταίο χρόνο, πόσο έτοιμη είναι η Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή να υποδεχτεί κύματα τουριστών από το εξωτερικό;

Είναι δύο κλάδοι που έχουν πληγεί και έχουν υποστεί τις συνέπειες όσο λίγοι. Στο πρόσφατο σεμινάριο που διοργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσία της υφυπουργού Τουρισμού κ. Σοφίας Ζαχαράκη και του περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα ήταν πολύ χαρακτηριστική η κουβέντα του κ. Ευάγγελου Χρήστου, κοσμήτορα της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του ΔΙΠΑΕ. Όπως ανέφερε: «Αυτό που πρέπει να διαχειριστούμε αυτή τη στιγμή είναι η αβεβαιότητα»! Αυτή η διαχείριση πρέπει να γίνει με ευελιξία και αξιοποίηση των τεχνολογιών.

Πιστεύετε ότι αξίζει το ρίσκο της έναρξης της τουριστικής σαιζόν, προκειμένου να επανεκκινηθεί η οικονομία, ακόμη και με τον κίνδυνο εκδήλωσης ενός τέταρτου κύματος της πανδημίας;

Η ζωή και η ασφάλεια της υγείας των πολιτών δεν μπαίνουν σε κανένα ζύγι. Δεν ρισκάρουμε τίποτα. Δεν υπάρχει, όμως, άσπρο και μαύρο στην επανεκκίνηση της τουριστικής σαιζόν. Όπως σε όλους τους τομείς πρέπει να κινηθούμε ευέλικτα και έχοντας δικλείδες ασφαλείας. Αλίμονο, αν κάναμε πειράματα για να δούμε πώς θα λειτουργήσουν κάποια μοντέλα.

Ανεξαρτήτως της τρέχουσας κατάστασης, πόσο απέχουμε από το να καταστεί η Θεσσαλονίκη διεθνώς ως ένας ξεχωριστός τουριστικός προορισμός, και όχι απλά ως ενδιάμεση στάση;

Σύμφωνα με μια έρευνα της Unforgettable Travel Company η Ελλάδα είναι ο δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός. Η Θεσσαλονίκη έχει την πρώτη ύλη για να αποτελεί προορισμό αναζήτησης πολλών εναλλακτικών μορφών τουριστικών εμπειριών. Όπου και να στρέψετε το βλέμμα σας μπορείτε να ανακαλύψετε έναν λόγο που θα κάνει κάποιον να θέλει να ταξιδέψει στην Θεσσαλονίκη 365 μέρες τον χρόνο και να μην είναι μία απλή «στάση». Αν δεν είχε προκύψει η πανδημία σήμερα θα μιλούσαμε για την πόλη που τα έχει όλα και τα αξιοποιεί.

Προηγούμενο άρθροΝοσταλγία, ο… ιός της ξενιτιάς.
Επόμενο άρθροΧρίστος Στυλιανού : Το θέατρο δεν έχει τη θέση που του αναλογεί στη Θεσσαλονίκη

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ