Κικίλιας για Philoxenia 2021: «Μιλάμε για αυθεντικότητα»

της Έλενας Χελβατζόγλου

Στην αυθεντικότητα και την τουριστική εμπειρία εστίασε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μιλώντας σήμερα  στο τουριστικό συνέδριο που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Philoxenia με θέμα «Τουρισμός Εμπειρίας, Αναζητώντας την Αυθεντικότητα», στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Με αφορμή τις επισκέψεις που έκανε χθες στα περίπτερα, σημείωσε ότι τα «τοπικά προϊόντα είναι αυθεντικότητα και τουριστική εμπειρία και είναι κάτι που συνδέεται με την  τοπική παραγωγή και τη μεταποίηση, το εμπόριο, με τους επιχειρηματίες μικρούς μεσαίους και μεγάλους στις τουριστικές τους περιοχές γιατί αυτό έχουν να εξάγουν ως τώρα…Συνδέεται με το ταβερνάκι το παραδοσιακό που πρέπει να προστατεύσουμε στα νησιά μας και στη Χαλκιδική για να συνεχίσουμε να το έχουμε που φτιάχνει αυτή τη μοναδική χωριάτικη σαλάτα που δεν μπορεί να την βρει κανείς πουθενά αλλού και τα τσίπουρά μας και τα κρασιά μας και τα τυριά μας και τα γαλακτοκομικα μας και τα γλυκά μας και τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο προσφέρει η Philoxenia και μας κάνει να ξεχωρίζουμε από κάποιο τυποποιημένο γιγάντιο ξενοδοχειακό συγκρότημα, το οποίο είναι χτισμένο στις ακτές μια άλλης μεσογειακής χώρας καταστρέφοντας την ομορφιά.

Επειδή εμείς δεν θέλουμε να ξεζουμίσουμε τη χώρα και τις δυνατότητες της και να αφήσουμε αποκαΐδια σε ένα ή δύο χρόνια, μιλάμε για αυθεντικότητα, για τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσουμε ταξιδιώτες με όλο και μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και κυρίως για το θέμα της εμπειρίας, που έρχεται να συνδεθεί με όλους τους παραγωγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Κυρίως όμως για αυτήν την εμπειρία που έρχεται να συνδεθεί με όλους τους παραγωγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας και που είναι πρώτη προτεραιότητα και αυτό έχουμε σκοπό να αναδείξουμε  με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σε συνεργασία με τις περιφέρειες και τους Δήμους σε όλη την Ελλάδα.»

«Δεν έχετε τίποτα να ζηλέψετε από μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού»

Αναφερόμενος σε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα για την έκθεση στο Λονδίνο τόνισε απευθυνόμενος στα μέλη της έκθεσης πως «δεν έχετε τίποτα να ζηλέψετε από μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού. Αντίθετα η πρώτη προτεραιότητα του ταξιδιώτη φέτος εξακολουθεί να είναι η ασφάλεια. Ο τρόπος που χειρίζεστε την έκθεση δείχνει πόσο επαγγελματίες μπορούμε να είμαστε και τι μπορούμε να προσφέρουμε το οποίο είναι ΄πολύ υψηλού επιπέδου σε αυτούς που θα πάρουν την οικογένειά τους, τους φίλους τους και θα ταξιδέψουν φέτος στην Ελλάδα.»

Καμπάνια για το 4μηνο για τις χειμερινές διακοπές

«Είναι ο βιωματικός τουρισμός σε σχέση με την οικονομία πάντοτε…Να πάμε να δούμε αυτές τις μοναδικές νοστιμιές, ομορφιές, τη δυνατότητα πειρήγησης σε πανέμορφες τοποθεσίες της Β. Ελλάδας, να τις κάνουμε γνωστές στον κόσμο. Μπορούν να έρθουν από όλο τον κόσμο να ψωνίσουν στα καταστήματά μας…Μπορούμε να το οργανώσουμε και να το κάνουμε πιο μαζικά; Μπορούμε να φτιάξουμε μικρές και μεγάλες ιστορίες από αυτο; Να πούμε τη δική μας ιστορία και να αφήσουμε το δικό μας στίγμα γιατί πέτυχε η Ελλάδα; Γιατί ξαφνικά όλοι θέλουν να έρθουν εδώ; γιατί αυξάνονται οι πτήσεις  από τη Γαλλία κατα 1 εκατομμύριο επισκέπτες; Γιατί όλοι αυτοί οι μεγάλοι παίκτες μετά την εμπειρία του ΄21 βλέπουν έτσι τη χώρα. Είναι παροδικό; Κατά την άποψή μας όχι. Στρατηγικά πρέπει να το εξασφαλίσουμε και να το μεγαλώσουμε την επόμενη χρονιά. Πώς; Αυξάνοντας τους επισκέπτες, φωτίζοντας όλες τις περιοχές της χώρας που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες. Να δίνουμε τη δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη να κάνει ό,τι θέλει κατα την επίσκεψή του για να του μείνει αξέχαστη και να θέλει να ξανα έρθει την επόμενη χρονιά.

Λόγω της covid και της  αδυναμίας των περισσότερων μεσογειακών χωρών να «ανοίξουν» το ‘19 προς το ‘20 ήρθαν φέτος στην Ελλάδα επισκέπτες που δεν θα είχαν έρθει διαφορετικά, δεν πρέπει να τους χάσουμε αλλά ίσα ίσα  να τους πολλαπλασιάσουμε. Θέλουμε ,λοιπόν, αυθεντικότητα και μία μοναδική εμπειρία. »

«Θέλουμε ποιότητα ή ποσότητα; Θέλουμε και τα δύο!»

«Θέλουμε ποιότητα ή ποσότητα; Θέλουμε και τα δύο! Μπορούμε να έχουμε παραπάνω επισκέπτες; Βεβαίως! Αρκεί να απλώσουμε χρονικά την τουριστική περίοδο, όχι στα λόγια, στις πράξεις με έμφαση την εμπειρία και τη βιωσιμότητα.»

Σχολιάστηκε επίσης η  αεροπορική εταιρεία Emirates και  η πιθανότητα της αεροπορικής σύνδεσης του Ντουμπάι με τη Θεσσαλονίκη, μετά και την επιτυχία των αεροπορικών δρομολογίων Ντουμπάι – Αθήνα – Νέα Υόρκη.

«Όλοι όσοι ασχολούνται με τον κλάδο να δώσουν σαφείς οδηγίες, ομογενοποιημένο μήνυμα, αυθεντικότητα σε όλη τη διάρκεια του χρόνου για όλες τις περιοχές της χώρας.

Μετά από πολλές κρίσεις που έχει βιώσει η ελληνική κοινωνία, αξίζει να ευημερίσει. Αυτός είναι ο στόχος. Τέτοιες εκθέσεις μπρούν να βοηθήσουν και να συνεισφέρουν. Στη Θεσσαλονίκη και στη Μακεδονία αισθάνομαι παντα σπίτι μου. Αγαπάω την πόλη και την περιφέρεια, ξέρω πολύ καλα ποιές είναι οι ομορφιές της.Ελάτε να δώσουμε τη δυνατότητα ενός  ολιστικού, συλλογικού τρόπου επίσκεψης στην περιοχή. Όλοι να ζήσουν την εμπειρία του τοπικού τουρισμού και να το μεταδίδουν και σε άλλους. Θα ήθελα για ακόμα μία φορά να δώσω συγχαρητήρια για αυτήν την προσπάθεια. Θ αγυρίσω στην Αθήνα πολύ ευχαριστημένος με όσα είδα εδω. Όλα έχουν γίνει με μεγάλη προσπάθεια, κόπο, μόχθο, στρατηγική και συνέργειες όλων.»


Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του speaknews.gr στο Google News πατώντας εδώ

Προηγούμενο άρθροΙσχυρός Οργανισμός Ασύλου της ΕΕ για τη στήριξη των μηχανισμών στα κράτη μέλη
Επόμενο άρθροΚαπραβέλος: Όσοι είχαν εμβολιαστεί από τον Μάρτιο-Απρίλιο με το J&J είναι πλέον ακάλυπτοι απέναντι στον ιό

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ