Νίκος Ταχιάος, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών – Η φετινή, 87η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

Μετά από μία μακρά προεκλογική περίοδο, με πολλή δόση τοξικότητας, δύο επιβλητικές νίκες στις εκλογικές αναμετρήσεις και ένα καλοκαίρι που ήταν γεμάτο από ειδησεογραφία, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης και η κυβέρνηση εν τω συνόλω έρχεται να ξεδιπλώσει τους στόχους, τον προγραμματισμό και το όραμα για την Πατρίδα μας έως το 2027.

Όπως είπε ο πρωθυπουργός κατά την επίσκεψή του στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών τον περασμένο Ιούλιο, αποτελεί ένα κρίσιμο χαρτοφυλάκιο για την ανάπτυξη της Ελλάδας, αφού δεν αποτελεί μόνο παράγοντα οικονομικής κινητικότητας αλλά, προωθεί και ζητήματα κοινωνικής συνοχής, ειδικά στα ζητήματα που αφορούν τις μαζικές μεταφορές.

Ένας από τους βασικούς στόχους της κυβέρνησης για την τετραετία που ξεκινήσαμε να διανύουμε είναι τα έργα υποδομής και η ενίσχυσή τους. Οφείλουμε να εκσυγχρονίσουμε τις υποδομές μας, να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη των πόλεών μας με γνώμονα την ασφάλεια και τη βελτίωση της ζωής των πολιτών και τη στήριξη των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων. Κορωνίδα, αποτελεί εντός του 2024 η παράδοση του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο όπως αποδείξαμε παρά τις φωνασκίες και τον λαϊκισμό, θα είναι ένα υπερσύγχρονο έργο, που σέβεται την ιστορία της πόλης και τα αρχαιολογικά ευρήματα και θα κάνει, στην πράξη τη ζωή των Θεσσαλονικέων πραγματικά καλύτερη.

Η αποβάθρα του Σταθμού Βενιζέλου ολοκληρώθηκε μέσα σε εννέα μήνες από το τέλος των αρχαιολογικών εργασιών. Ο πρώτος συρμός πέρασε, παρά τις αμφιβολίες κάποιων και τις αμφισβητήσεις ότι οι δραστηριότητες δε θα είναι εντός χρονοδιαγράμματος. Διώξαμε το «στοιχειό» της ατζέντας Κουβέλα και διαψεύσαμε εμπράκτως όλους όσους στοιχημάτιζαν εναντίον μας.

Ακόμα, παραδίδεται και ο αρχαιολογικός χώρος εντός του σταθμού της Αγίας Σοφίας. Υπήρξε πλήρης αποκατάσταση και συντήρηση των αρχαιοτήτων από την αρχαιολογική υπηρεσία και αποκτήσαμε έναν πολύ σημαντικό μηχανισμό συνέργειας. Επίσης, ολοκληρώνονται και οι εργασίες στη μνημειακή πλατεία των Ηρώων Μακεδονομάχων, απέναντι από το Λευκό Πύργο, με τις εργασίες απόσπασης των έξι προτομών. Έτσι, αναδεικνύεται ο αρχαιολογικός χώρος αλλά και η εκκλησία της Παναγίας Αχειροποιήτου, ενός από τα σημαντικότερα βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα συνεχίζουμε το στρατηγικό σχέδιο που θέσαμε ως κυβέρνηση από το 2019 που μετρά ήδη πολλά αποτελέσματα. Μιλάμε για ένα σχέδιο 10 δισ. ευρώ που θέτουν την Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα στο επίκεντρο του εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού και την ωθούν να ξεπεράσει την εσωστρέφειά της.

Η Θεσσαλονίκη είναι ένα σταυροδρόμι, η αξία του οποίου αναγνωρίστηκε από το βασίλειο της Μακεδονίας και τους Ρωμαίους, μέχρι το Βυζάντιο και το σήμερα. Ενώνει Ευρώπη και Ανατολή και για αυτό χρειάζεται ισχυρές, σύγχρονες υποδομές που θα την μετατρέψουν σε διαμετακομιστικό κέντρο.

Αναβαθμίσαμε το αεροδρόμιο και το λιμάνι. Η κατασκευή του προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό εξελίσσεται μέρα με την ημέρα όλο και περισσότερο. Παράλληλα αναπτύσσεται και το σιδηροδρομικό δίκτυο που θα μετατρέψει τον λιμένα σε κεντρικό λιμάνι εφοδιασμού, υλικοτεχνικής υποστήριξης και μεταφορών φέρνοντας αέρα ανανέωσης και από τις διαβαλκανικές εμπορικές συναλλαγές.

Παράλληλα, δουλέψαμε και συνεχίζουμε να δουλεύουμε και στην ανάπτυξη του οδικού δικτύου, με την Εγνατία Οδό. Οι εργασίες για την ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητοδρόμου Ε-65, που θα συνδέει την ΠΑΘΕ, πριν τη Λαμία με την Εγνατία Οδό, κοντά στα Γρεβενά, βρίσκονται σε εξέλιξη. Το έργο συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και ειδικότερα των περιοχών της Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας ενώ την ίδια στιγμή η Ήπειρος και η Δυτική Μακεδονία αποκτούν νέα πρόσβαση προς την Κεντρική και Νότια Ελλάδα.

Η αξιοποίηση της τεράστιας τεχνογνωσίας της «Εγνατία Οδός ΑΕ» αποτέλεσε βασική προτεραιότητα μου, όταν ανέλαβα το χαρτοφυλάκιο του υφυπουργού Υποδομών και ευλόγως. Το έργο που παρέδωσε ήταν η βασικότερη παράμετρος που συνετέλεσε στο να βγουν από την αφάνεια μεγάλες περιοχές της Βορείου Ελλάδος και φυσικά να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις των πολιτών μας. Ήταν ένα από τα βασικά έργα που έβγαλαν την Βόρεια Ελλάδα από την αφάνεια και διευκόλυναν τις μετακινήσεις των πολιτών μας. Ήταν για πάνω από 30 χρόνια ένα μεγάλο όνειρο των Μακεδόνων και των Θρακιωτών που τώρα υλοποιείται και συντελεί όλο και περισσότερο στη δημιουργία ευκαιριών ανάπτυξης και επενδύσεων τόσο στον τομέα των μεταφορών όσο και στον τουρισμό.

Η Νέα Δημοκρατία έδωσε πνοή αλλά και εναλλακτικές στο όραμα για ανάπτυξη του τόπου μέσω συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα. Εκμεταλλευόμενοι τα θετικά του κάθε τομέα, ενεργοποιούμαστε και επιταχύνουμε τις διαδικασίες ολοκλήρωσης των έργων ενώ ξεπερνάμε τις παθογένειες των περασμένων ετών και τις καθυστερήσεις που ανέστελλαν την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας.

Οι κυβερνήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη κατάφεραν να κλείσουν εκκρεμότητες έργων, όπως το «ορφανό χιλιόμετρο» αλλά και να δρομολογήσουν νέα, όπως το οδικό έργο Θεσσαλονίκης-Έδεσσας αλλά και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Θεσσαλονίκης που θα τονώσουν την κινητικότητα και την οικονομία της πόλης.

Η σημερινή Κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη απαντά εμπράκτως στο αίτημα της χώρας για ανάπτυξη, παρά τη διεθνή ενεργειακή κρίση και τις πιέσεις από την αύξηση του πληθωρισμού. Η Βόρεια Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο και επιτέλους αναπτύσσεται ραγδαίως. Τοποθετείται πλέον στο γεωπολιτικό χάρτη όπως της αρμόζει.


Τα άρθρα και τα σχόλια που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες κανενός.

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του speaknews.gr στο Google News πατώντας εδώ

Προηγούμενο άρθροΚεντρική Μακεδονία σύγχρονη, έξυπνη, πράσινη και ανθρώπινη
Επόμενο άρθροΔρ. Ταπανίδης Θεόδουλος (Φούλης), Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «ΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ