«Η ζωή μας με το Flyover» Ημερίδα του Ράδιο Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της Forward Green

Ημερίδα με θέμα «Η ζωή μας με το Flyover» διοργάνωσε το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5, σήμερα το πρωί (Σάββατο 9 Μαρτίου 2024) στο Stage του Περιπτέρου 15 της ΔΕΘ στο πλαίσιο της έκθεσης Forward Green.

Στο πλαίσιο της ημερίδας παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 σε δείγμα 4.101 ατόμων στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης την χρονική περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2024.

Σύμφωνα με την έρευνα, κακή εικόνα για το έργο της Flyover, απαισιοδοξία και αντίθεση για την κατασκευή του καταγράφεται από την πλειοψηφία των πολιτών.

Το 58% των ερωτώμενων δεν συμφωνεί με την κατασκευή του Flyover, έναντι του 42% που συμφωνεί, ενώ παράλληλα το 54% εκτιμά ότι το έργο δεν θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης.

Ακόμη μεγαλύτερο είναι το ποσοστό (95%) όσων θεωρούν ότι η κατασκευή του έργου επιβαρύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, ενώ την ίδια στιγμή το 80% πιστεύει ότι η Flyover θα κάνει ακόμη πιο έντονο το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων στάθμευσης.

Η έρευνα ακόμη αποτυπώνει πως οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν υποστεί επιβάρυνση του χρόνου των καθημερινών μετακινήσεων τους πάνω από 45 λεπτά ημερησίως.

Νίκος Ταχιάος

“Το μόνο που μπορεί να καθυστερήσει το έργο του fly over είναι λόγοι πολιτικοί η οι δικαστικές πρόσφυγες” είπε ο υφ Υποδομων υπογραμμίζοντας ότι τα χρονοδιαγράμματα τα παρακολουθεί και η τράπεζα εκτός από το υπουργείο  απαντώντας σε ερώτηση του Σάκη Μόσχη γιατί δεν βλέπουμε συνεχώς συνεργεία στα έργα.

Αναφέρθηκε στον σχεδιασμό του ΥΠ Υποδομών για το έργο του fly over  που δεν αλλαζει και θα ειναι ετοιμο όπως ανακοινώθηκε σε 3,5 χρόνια.”Μάιο του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο εκτός αν υπάρξουν δικαστικες εμπλοκές. Μιλαμε για ένα έργο με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά τα οποία αποτελούν τον εφιάλτη της πόλης δηλαδή το μετρό. Ειναι ένα έργο που παρακολουθείται από τις τράπεζες, οι οποίες θέλουν να πάρουν γρήγορα πίσω τα χρήματα τους. Εχει δηλαδή χαρακτηριστικά τέτοια που δεν μπορεί παρά να τρέξει. Επισης δεν είναι ένα έργο που είναι αρκετά δύσκολο, είναι ένα πολύ συνηθισμένο οδικό έργο για τα μέτρα μια ελληνικής εταιρίας. Η ανασφάλεια των Θεσσαλονικέων πιστεύω οτι προέρχεται από έργα όπως το μετρό” ανέφερε.

Διευθύντρια Τροχαίας

Η διευθυντρια της Τροχαίας Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου αναφέρθηκε στην διαρκή επαγρύπνηση των τροχονόμων.
“Απο την ανάληψη των καθηκοντων μου στοχευσαμε στην βελτίωση της καθημερονότητας με την απελυεθερωση των λεωφορειολωρίδων απο τα σταθμευμένα οχήματα. Μέχρι πριν απο λίγο διάστημα επικρατούσε η λανθάνουσα νοοτροπία να παρκάρουμε στη λεωφορειολοωρίδα και να διπλοπαρκάρουμε για λίγα λεπτα οπουδήποτε για το ΑΤΜ και για καφέ έχοντας ταυτόχρονα την απαίτηση να φτάσουμε γρήγορα στον προορισμός μας” ανέφερε η διευθυντρία της Τροχαίας στηλιτεύοντας την κατασταση και τη συνήθεια που επικρατούσσε επι πολλά χρόνια.

“Ζητάμε τη συνδρομή των φίλων οδηγών να σεβονται τον ΚΟΚ και να μην μετατρεπουν τους δρόμους σε προοωπικό χωρο σταθμευσης.

Οι απόψεις των φορεων

Μετρό σε συνδυασμό με fly over θα βοηθήσουν στην επιχειρηματικότητα και στην καθημερινότητα του πολίτη, ανέφερε ο κ. Μασούτης. όταν υλοποιηθεί το έργο θα βοηθήσει πολύ τον τουρισμό και τις επενδύσεις, σημείωσε υπογραμμίζοντας πως είναι πολύ σημαντικό να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα.

Κλήμης Λεοντιάδης πρόεδρος σωματείου ΤΑΧΙ Θεσσαλονίκης

H μέρα της μαρμότας από την έναρξη του Fly Over. Αυξήθηκε το κόστος της διαδρομής, δυστυχώς όχι και η πελατεία.

Γιώργος Χρίστογλου, Πρόεδρος της Μόνιμης Επιτροπής Έργων Υποδομής και Δικτύων (ΤΕΕ/ΤΚΜ)

Επιμηκύνθηκε για μισή ώρα η κυκλοφορία στην Θεσσαλονίκη κατά μέσο όρο, αυτός ο χρόνος μπορεί να μην είναι τίποτα για τους Αθηναίους αλλά για την Θεσσαλονίκη είναι πολύ μεγάλος και προκαλεί ζητήματα.

Στέφανος Τσιακίρης Ταμίας Ένωσης Εστιατόρων Καφέ Μπάρ Θεσσαλονίκης:

Προσπαθούμε να βάλουμε πλάτη με τις φορτοεκφορτώσεις ωστόσο δεν είναι πάντα εφικτό, σημείωσε τονίζοντας πως:  ” τα φρεσκα ψαρια και κρέατα πρέπει να ερχονται στην ώρα τους για τους πελάτες”.

Νίκος Νίτσας, πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης

Διπλασιάστηκε ο χρόνος άφιξης στα ιατρεία μας τονίζει ο κ. Νίτσας. Παράλληλα σημειώνει ότι αυξήθηκε η προσέλευση ασθενών προς το νοσοκομείο Άγιος Παύλος, καθώς αποφεύγουν το Παπαγεωργίου ή το Παπανικολάου.

Κωνσταντίνος Κουτσούκος, Διευθύνων Σύμβουλος Εγνατία Οδός

Ο κ. Κουτσούκος περιέγραψε στην εμπλοκή της εταιρείας στο κομμάτι της λειτουργίας της περιφερειακής οδού στο τμήμα εκτέλεσης των εργασιών του FlyOver.

Κοσμάς Τερζίδης, πρόεδρος εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης

Δύσκολο να προσεγγίσουμε περιστατικά και νοσοκομεία. Οι χρόνοι έχουν τουλάχιστον πενταπλασιαστεί.

Χρήστος Καραχρήστος , πρόεδρος Νοσοκομειακών Γιατρών Θεσσαλονίκης

Αυξήθηκε ο χρόνος προσέλευσης των ασθενών στα νοσοκομεία σε μέρα εφημερίας. Μεγαλύτερο το πρόβλημα στο Παπαγεωργίου. Ακόμη και ένα λεπτό καθυστέρησης σε κάποιες παθήσεις μπορεί να έχει τις χειρότερες επιτπώσεις.

Κωνσταντίνος Ταγγίρης, πρόεδρος ΟΑΣΘ

Αναφέρθηκε στις 150 προσλήψεις οδηγών, εξελίσσονται διαδικασίες για επιλπέον προσλήψεις, προσπάθειες να ενεργοποιηθούν δύο εργαλεία: νομοθετική ρύθμιση για εξαγορά ρεπό οδηγών και εξαγορά κάποιων ημερών από την άδειά τους.

Πηγή: Rthess.gr

Προηγούμενο άρθροΗ πρωτοβουλία της Κύπρου για τον ανθρωπιστικό διάδρομο και η διορατικότητα των πολιτικών μας
Επόμενο άρθροΣτο Αυτόφωρο οι συλληφθέντες για την ομοφοβική επίθεση στη Θεσσαλονίκη – Ελεύθεροι αφέθηκαν οι ανήλικοι

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ