Η Θεσσαλονίκη ταξιδεύει παντού με όχημα το “Treat yourself with…Thessaloniki”

Με μια σειρά από στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και η Πρόεδρος του και Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου, ενισχύουν την εικόνα του προορισμού στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

Η νέα διαφημιστική παραγωγή του ΟΤΘ με τίτλο “Treat yourself with…Thessaloniki” με αφορμή την παγκόσμια ημέρα τουρισμού, έκανε το γύρο του κόσμου.

Δεδομένου του ότι η Νο1 χώρα σε αφίξεις για την Θεσσαλονίκη το 2022 ήταν με διαφορά η Γερμανία, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συνέχισε την πολύ επιτυχημένη συνεργασία του με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV.

Το “Treat yourself with…Thessaloniki” προβάλλονταν καθόλη τη διάρκεια της  Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού επανειλημμένα στον εν λόγω σταθμό.

Το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία (σε όλη τη χώρα), με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες ενώ το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ.

Δεδομένου του ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους.

Η Θεσσαλονίκη κατάφερε ως πόλη να βρει το δικό της τηλεοπτικό “slot” σε μία τόσο ιδιαίτερη ημέρα. Σε αυτό έπαιξε ρόλο η ποιότητα και ο ψυχαγωγικός χαρακτήρας της καμπάνιας αλλά και η χρόνια συνεργασία του ΟΤΘ με τους ανθρώπους του σταθμού.

H καμπάνια:

  • «ταξίδεψε» επίσης μέσα από τα social media της MedCruise (Ένωση Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας)
  • διαμοιράστηκε στα συνδεδεμένα μέλη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού μέσα από το newsletter του
  • δημοσιεύτηκε στο πολωνικό μέσο “All Inclusive”
  • προβλήθηκε μέσα από την ελληνική τηλεόραση.

Ψηφιακή καμπάνια υλοποιήθηκε επίσης στα social media, συγκεντρώνοντας πάνω από 350.000 views σε 17 χώρες.

Παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά της αγοράς επιλέχθηκαν οι χώρες στόχοι αλλά και η ένταση της προβολής ανά περιοχή.

Στην Ευρώπη επιλέχθηκαν περιοχές που έχουν απευθείας αεροπορική σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, χώρες από τις οποίες δεχόμαστε οδικό τουρισμό όπως επίσης και κάποιες στοχευμένες πόλεις στην Βόρειο Αμερική.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη νέα του παραγωγή κατάφερε να ενισχύσει την αποτελεσματική στρατηγική content marketing. Προσεγγίζοντας τους εν δυνάμει επισκέπτες μέσω της υπεραξίας που δίνει το περιεχόμενό του, στο χρήστη των ψηφιακών μέσων, η Θεσσαλονίκη καταφέρνει καθημερινά να κερδίζει έδαφος ως ιδανικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Προηγούμενο άρθροΜεγάλη εκδήλωση του Θ. Καράογλου στην Περαία για τα οφέλη του «Thess Intec» στον Δήμο Θερμαϊκού
Επόμενο άρθρο«Η επιστολή από τον επικεφαλής της ΡΑΕ δείχνει αυξήσεις 57% στο ρεύμα – Η χώρα πρέπει να απαλλαγεί από την κυβέρνηση Μητσοτάκη»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ